onsdag 12 oktober 2011

Dålig uppdatering!

Här var det dåligt uppdaterat! Jag har otroligt mycket på jobbet och då har bloggen fått vila.

Jag älskar verkligen LCHF-maten! Igår gjorde jag ugnsstekta kycklinglår med skinn som blev knaprigt och gott! Till det hade vi smörstekt sparris och tsatsiki. Dagen innan gjorde jag min favoritlax. Lägger ut ett recept här snart.

Annars blev det fusk i fredags! AJAJ! Vi var ute och åt på restaurang. För mig var det en toast med Västerbottenost samt ytterst några mandelpotatis. För min sambo blev det ett bröd med Västerbottenost, Duchessepotatis, resterna av min mandelpotatis samt chokladtryffel. Han var värre alltså! Tryffeln skulle han skippat helt samt mina potatisar! Sedan vet vi ej om duchessen innehöll vispgrädde och äggula som det ska. Summan blev en sjuk sambo och jag blev bara lite halvdålig. Nä fusk aldrig mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar