torsdag 22 september 2011

Grädde med smörsmak

Ja förra veckan köpte jag 2 paket Östgota vispgrädde. Men det smakade inte riktigt grädde utan lite smör. Nu gillar jag smörsmak men inte på grädde! Först trodde jag att jag hade vispat för hårt. Jag smakade då på grädden ur förpackningen och det var samma smak. Jag ringde upp Ötgotamjölk och de var hur vänliga som helst. De skulle kolla upp vad som kan ha gått fel. Det kan ju även vara transporten eller butikerna som förvarat grädden för varmt och detta kan de inte råda över. Hon hoppades att jag fortfarande hade förtroende för företaget och det har jag. Klart det kan bli fel ibland! Hur kan jag inte gilla dem när de är så vänliga och tacksamma mot mig. Som tröst fick jag mig en biobiljett, vilken bonus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar